Sådan skaber din virksomhed mere tid

Dette er sponsoreret indhold 

Er din virksomhed træt af at spilde tiden på diverse administrative opgaver? Tid er penge, og der er derfor ingen grund til at spilde tiden på noget, som kunne effektiviseres meget mere. ServiceStyring hjælper virksomheder i alle brancher med sagsstyring og opgavestyring. 

Få et bedre overblik over de administrative opgaver 

Der er mange fordele ved at benytte sig af systemet fra ServiceStyring. Èn af dem er et bedre overblik over de mange opgaver, der eksempelvis er for en håndværker. En håndværker har mange opgaver at se til, og det kan være svært at holde styr på alle de arbejdssedler, som følger med. Alt dette kan være fortid med ServiceStyrings system. Det er slut med at have servicerapporter og arbejdssedler liggende i forruden og flyde i håndværkerens bil. Systemet er udarbejdet til at automatisere mange funktioner såsom serviceeftersyn og opgavestyring. Der er fokus på at bringe virksomheden tættere på kunderne. Det betyder, at systemet består af én enkel platform, hvor al historik og korrespondancer er samlet. Ved denne platform undgår man eventuelle misforståelser, da al information er online. Man risikerer ikke at miste noget af den vigtige information, som ligger på én af servicerapporterne i forruden. Der er også integreret kalenderplanlægning i platformen, hvilket er en stor hjælp til en håndværker med en travl hverdag. Det bedste af det hele er, at systemet kan integrere systemer, som virksomheden i forvejen måtte have. Det kunne for eksempel være virksomhedens regnskabssystem, som nemt kan blive en integreret del. 

Afslut opgaven og kunden med en hurtig fakturering

Med ServiceStyrings system kan du nemt og hurtigt afslutte opgaven helt, i mens du er på stedet. Systemet giver nemlig adgang til, at man hurtigt kan lave en faktura for det arbejde, man har lavet hos kunden. Man kan altså dermed få afsluttet sagsstyringen med kunden med det samme. Det betyder altså, at man slipper for at lave en faktura sidst på dagen, når man er kommet tilbage til kontoret. Det giver en stor tryghed for eksempelvis håndværkeren men også for kunden, da opgaven og sagen er ude af verdenen. Der er ingen hængepartier at huske sig selv på efter en lang dag på farten. Det hele er automatiseret, og det er slut med de mange fysiske sedler, der alligevel bare bliver væk i rodet. Håndværkeren kan nu fokusere på det vigtige nemlig at udføre den opgave, som kunden har bestilt.

Skriv et svar